BURUHAUSTE MATEMATIKO BAT


 


Asteburu honetarako  buruhauste logiko matematiko  bat  dugu, entretenitu eta gimnasia mentala egin dezazun.

Jokoaren kontsigna irudiaren adierazpen matematikoak aztertzea eta pertsonaia bakoitzaren balioa aurkitzea da.

Iruzkinak

  1. Nire ustez, animali moreak 20 puntu ditu eta euliak 5.


    Unax 5.B

    ErantzunEzabatu
  2. Txoria 20 balio du eta erlea 5 balio du.

    MAIALEN RUA

    ErantzunEzabatu
  3. Txorien kopurua:20

    Erleen kopurua: 5

    Aimar.

    ErantzunEzabatu
  4. Erantzuna badaukat :

    1.erlea 5

    2.txoria 20


    Oinatz

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo karmele txoria 20 da eta erlea 5 da.

    ErantzunEzabatu
  6. Nire ustez txoria 20 balio du eta erlea 5 balio du.
    ARHANE

    ErantzunEzabatu
  7. txoriak 20 puntu balio du eta erleak 5 puntu balio du.

    ErantzunEzabatu
  8. Egun on!

    Txoria balio du: 20

    Eta erlea balio du: 5

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo, ni Nahia A-koa naiz eta uzte dut txoria 20 dela eta erlea 5 dela.

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo

    Nik uste dut txoria 20 dela eta erlea 5

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo

    Nik uste dut txoria 20 dela eta erlea 5.

    ErantzunEzabatu

  12. Txoritxoa balio du: 20
    eta
    erlea balio du: 5

    ErantzunEzabatu
  13. txoria: 20 eta erlea: 5


    oierd

    ErantzunEzabatu
  14. Txoriak hogei balio dute eta erleak bost balio dute.

    ErantzunEzabatu
  15. Erlea 5 balio du eta txoria 20

    ErantzunEzabatu

  16. Txoria : 20 balio du.
    Erlea : 5 balio du.

    ErantzunEzabatu
  17. txoria20 eta erlea5


    urtzi

    ErantzunEzabatu
  18. Txoria:20 balio du
    Erlea:5 balio du
    Adem naiz

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina