ONGI ETORRI 5. MAILARA


 Nola ikusten duzu zeure burua 5.mailan?

- Iazko kurtsoarekin alderatuta zein izango da desberdintasuna?

- Zure ustez nola moldatuko zara ikaskideekin? eta irakasleekin?

- 5.maila zoragarria izateko nolakoa izan beharko litzateke?


Pentsa ezazu eta kontaiguzu iruzkinetan.

Iruzkinak

  1. 1. desberdintasuna izango da irakaslea eta ikasiko duguna 2.Nire ustez, ondo moldatuko naiz denekin 3. exkursioak eukitzea

    ErantzunEzabatu
  2. erresa

    saiagoa

    ondo

    ondo

    ondo portatu eta lan egin

    ErantzunEzabatu
  3. 1. sailagoa izangodo dela
    2. beste urte bezala (oso ondo)😃
    3.koronabirusa gabe🦠❌

    ErantzunEzabatu
  4. 1 :oso ondo pasatuko dudala.

    2 :zailagoa izango da.

    3: oso ondo.

    4: dena ondo egitea eta azkarragoa izatea.

    ErantzunEzabatu
  5. 1.Zailago izango dela👁️👅👁️

    2.Oso ondo😜ere😁

    3.Koronavirus gabe🦠🦠

    ErantzunEzabatu
  6. 1. Nire burua ondo ikusten dut 5. maila hasteko.

    2. pizka bat zailagoa izango dela gauza berri asko ikasiko ditudalako.

    3. Nik ikaskideekin ondo moldatuko dut eta irakasleekin ere bai oso ondo moldatuko nahiz.

    4. Maskarila ez eraman, patioan denbora gehiago egotea.

    ErantzunEzabatu
  7. 1. Nire burua ondo ikusten dut 5.mailan.

    2. Pizka bat zailagoa izango dela.

    3. Nire ustez oso ondo moldatuko nahiz.

    4. Patioan denbora gehiago egotea, maskarila ez eramatea.

    ErantzunEzabatu
  8. Nik oso ondo nago . Irakaslea aldatu eta klasea aldatu dira . Eta pertson guztiekin ondo
    konpontzen naiz . Oso ondo izango zen kronbukekin jolastea .

    ErantzunEzabatu
  9. nik 5garren mailan ondo zentitzen naiz eta nire irakaslea karmele da

    patio gehiago euki .

    ErantzunEzabatu
  10. -Pixkat errezago ikusten dut
    -Gehiago lan egin behar dugulako
    -Nire ustez ondo moldatuko naizela denekin
    -Denok eta denak dibertitxea

    ErantzunEzabatu
  11. 1-Urte onetan sahaiago izango dela.


    2-Super ondo. 3-Espero dut ondo egotea.


    4-Dibertigarria izan behar da.

    ErantzunEzabatu
  12. ondo ikusten nais.

    au piskat zaiagoa da.

    ondo portatu.

    ErantzunEzabatu
  13. 1 Nik oso ondo uzte dut burua daukala .

    2 Sahiagoa isango da.

    3 Ondo eta iraskelekian ere bai.

    4 asterketa sorpresa es egotea,Mikelekin gaztelania egote.



    ErantzunEzabatu
  14. Ni nire burua ondo ikusten dut 5-garren mailan.
    Azterketa gehiago, irakasle berria, zailagoa.
    Ondo,ondo.
    Irakaslea ona izatea eta gaiak errazak izaten badira 5-garren maila zoragarria izango da.

    ErantzunEzabatu
  15. Nire burua ondo ikusten dut.

    Ahu zailagoa izango dela.

    Uste dut ondo moldatuko naizela.

    Piskat erras izatea.

    ErantzunEzabatu
  16. -Nik nire burua oso ondo ikusten dut 5.maila.
    -Zailagoa izango da, lan batzuk chromebook-ekin egingo behar ditugu...
    -Ikaskideekin eta irakasleekin ondo moldatuko naiz.
    - Ondo portatu behar naiz, batek hitz egiten dagoenean ez hitz egin, klasean ez jolastu eta ez oihukatu.

    ErantzunEzabatu
  17. Pixkat heresa izango dela.5 maila pixkat zaila izango da.Oso ondo.

    Laingilea izan bear naiz

    ErantzunEzabatu
  18. 1.Ondo ikusten dut nire burua.
    2.Pixkat gehiago zailagoa.
    3.Ondo biekin.
    4.Ondo portatu denekin.

    ErantzunEzabatu

  19. 1 zahia
    2 etxekolanak gehiago
    3 oso ondo moldatuko dut eta erebai irakaslekin
    4 etxeko lanak gutxiago,patio gehiago

    ErantzunEzabatu
  20. ondo se irakaslea oso majoa da

    ErantzunEzabatu
  21. 1. Oso ondo ikusten dut nire burua 5. mailan.

    2.Pixkat zailagoa izando dela uste dut.

    3.Nire ustez primeran moldatuko naiz ikaskideekin. Irakaslekin oso ondo,ia denak berriak izango dira.
    4. Irakaslekin eta ikaskideekin oso onak izan behar gara.Eta asko ikasi.

    ErantzunEzabatu
  22. 1.Oso ondo ikusten dut nire burua 5. mailan
    2.Pizka bat zailagoa izango dale
    3 .Uste dut oso ondo moldatuko naizela ikasle eta irakasleekin
    4.Azterketak ez gainditzea

    ErantzunEzabatu
  23. pantalla aundia go denok ikuzteko

    ErantzunEzabatu
  24. ondo ze irakaslea oso majoa delako

    ErantzunEzabatu
  25. landaregei ago eta denok langileak izan

    ErantzunEzabatu
  26. 1.Nik oso ondo ikusten dut nire burua 5. mailan.
    2.Nire ustez pixka bat zailagoa izango da.
    3.Nire ustez oso oso ondo moldatuko naiz denekin.
    4.Asko ikasi beharko dut.


    ErantzunEzabatu
  27. 1. 5.maila izango da

    2. ikaskidekin eta irakslekin oso ondo

    3.ondo portatzea ondo pasatzea eta ondo ikastea

    ErantzunEzabatu
  28. cronbooka dugula.1
    ondu saiatuko naiz.2
    baloiak ateratzen.3

    ErantzunEzabatu
  29. 1.Kurtso hau zailagoa izango dela
    2.Nire ustez ondo moldatuko naiz ikaskidekin eta irakslekin
    3.Dibertigarria izatea eta barregarria

    ErantzunEzabatu
  30. 1. Gela desberdina da.

    2. Nik uste dut ondo moldatuko naiz klasean.

    3. Jolastu eta ikasi asko.

    ErantzunEzabatu
  31. 1. Zailagoa izango delako eta asko ikasi behar dugulako
    2.Nire ustez oso ondo moldatuko naiz denokin
    3.Oso barregarria,alaitasuna...

    ErantzunEzabatu
  32. 1- zaiaghoa izango da eta gure propio ordenagailua dugu.
    2- oso ondo pasatuko dugu eta oso ondo moldatuko gara.
    3- dibertigarria eta denok alaia eta pozik egotea.

    ErantzunEzabatu
  33. 1.ondo egingo dudala gauzak 2.5garren maila zailagoa dela 3.irakasleekin ondo eta ikazkideekin ere.

    ErantzunEzabatu
  34. 1.geiago ikasi beharra dut
    2. ondo moldatuko naiz
    3. ona izatea denekin

    ErantzunEzabatu
  35. 1. Mikel guaiagoa dela.

    2. Nire ustez ikaskideekin ondo
    moldatuko naiz eta irakasleekin ere ondo.

    3. Patioan ordu bat egotea, irakasleak
    ikasleak laguntzea eta irakasleak majoak izatea.

    ErantzunEzabatu
  36. 1.- Ondo ikusten dut nire burua 5. mailan.
    2.-Desberdintasuna Cromebook-ak asko erabiltzea izango da nire ustez.
    3.-Nire ustez, ondo moldatuko naiz ikaskide eta irakasleekin.
    4.-Cromebook-ak asko erabiltzen zoragarria izango da kurtso hau.

    Unax

    ErantzunEzabatu
  37. 1. Gela desberdina.

    2. Nik uste dut ondo moldatuko naiz klasean.

    3. Jolastu eta asko ikasi.

    ErantzunEzabatu
  38. 1. Oso erreza izango da.
    2. Ondo
    3. Dibertigarria izan behar da.

    ErantzunEzabatu
  39. 1. Ona :D
    2. Normala
    3. Covid gabe

    ErantzunEzabatu
  40. 1. Neure burua oso ondo ikusten dut 5.b mailan .

    2. Kurtsoaren desberdintasuna izango da pixka bat zailagoa izango dela .

    3. Nik uste dut oso ondo moldatuko naiz ikasle eta irakasleekin .

    4. Asko ikasi beharko dut 5.mailan

    ErantzunEzabatu
  41. 1.zaila dela izango da diferentzia

    2.ikaskideekin eta irakasleekin ondo moldatuko naiz

    3.asko ikastea

    ErantzunEzabatu
  42. 1. Sailago izango dela

    2. Oso ondo moldatuko naiz

    3. Ikasi eta ondo pasa

    ErantzunEzabatu
  43. 1.oso ondo
    2.zailagoa dela
    3.nire ustez ondo modatuko naiz ikaskideekin eta irakaslearekin ere
    4.patio ordua luzeago

    ErantzunEzabatu
  44. 1.oso ondo ikusten dut nire burua
    2.zailagoa izango da
    3.oso oso ondo moldatuko naiz denekin
    4.dibertigarria izango behar zen

    ErantzunEzabatu
  45. 1.ikasi behar da desberdintasuna da niretzat
    2.oso ondo uste dut moldatuko naiz
    3.azkarra eta atentua

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina