TRENEAN

 



Tren batean pertsona batzuk daude.

Lehenengo geltokian 19 pertsona jaisten dira eta 17 igotzen dira.

Orain 73 pertsona daude.

Zenbat pertsona zeuden trenean hasieran ?

Iruzkinak

  1. 75 pertsona zeuden trenean hasiera

    Jokin

    ErantzunEzabatu
  2. 60 pertsona zeuden
    Lander

    ErantzunEzabatu
  3. 36 da nire erantzuna, Aritz F naiz.

    ErantzunEzabatu
  4. 56 pertsona zeuden
    Lander

    ErantzunEzabatu
  5. nire ustez tren hasieran 75 pertsona daude


    Nahia 5.B

    ErantzunEzabatu
  6. 75 pertsona zeuden trenean hasieran.

    Eneko.D

    ErantzunEzabatu
  7. Nire ustez 37 pertsona zeuden trenean hasieran.
    ARHANE

    ErantzunEzabatu
  8. 75 pertsona zeuden trenean hasieran.

    Aimar naiz.

    ErantzunEzabatu
  9. 71 pertsona zeuden trenean hasieran.

    Oinatz

    ErantzunEzabatu
  10. 75 pertsona zeuden trenean hasieran



    Maialen Rua

    ErantzunEzabatu
  11. kaixo karmele nik uste dut 75 dira.


    Oier

    ErantzunEzabatu
  12. kaixo berriro karmele zenbakiak jartzean okertu naiz eta emaitza da: 75 pertsona :)

    ErantzunEzabatu
  13. kaixo berriro karmele Pablo naiz zenbakiakjartzean okertu naiz eta emaitza da: 75 pertsona :)

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo.
    Nik uste dut 75 pertsona zeudela hasieran trenean.
    Paula

    ErantzunEzabatu
  15. kaixo, ni Nahia A-koa naiz eta uste dut 75 pertsona zeuden trenean hasieran.

    ErantzunEzabatu
  16. Alain

    75 pertsona trenean hasieran

    ErantzunEzabatu
  17. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta nik pentsatzen dut 75 pertsona zeudela trenaren hasieran.

    ErantzunEzabatu
  18. trenaren hasieran 75 pertsona zeuden

    Odei

    ErantzunEzabatu
  19. 75 da resultadoa marwan5.B

    ErantzunEzabatu
  20. kaixo
    nik uste dut 75 pertsona zeuden trenean hasieran
    Izane 5.A

    ErantzunEzabatu
  21. 75 pertsona zeuden hasieran eukene

    ErantzunEzabatu
  22. nire uztez 63 persona zeuden



    daba

    ErantzunEzabatu
  23. Trenean 75 pertsona zeuden hasieran.


    Izei

    ErantzunEzabatu
  24. Aya

    trenean 75 pertsona daude.

    ErantzunEzabatu
  25. 56 Pertsona zeuden trenean hasieran. Adriana

    ErantzunEzabatu
  26. 56 pertsona zeuden trenean Lander Reñones


    4.A

    ErantzunEzabatu
  27. 75 pertsona zeuden trenean hasieran




    izaro 5b

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina