ARIMEN GAUEKO ASMAKIZUNA


 

Iruzkinak

  1. Kaixo,nire ustez,63 da erantzuna.



    UNAX 5B

    ErantzunEzabatu
  2. nire uztez 90 dela
    daba 5.B

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo miriam naiz eta nik uste dut 63 dela ��

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta 63 dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Karmele nik uzte dut 27 ematen duela.


    Oierd

    ErantzunEzabatu
  6. hemezortzi da nire emaitza


    Amaya 5.B

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Karmele
    Nire ustez 27 direla.
    Izane 5.A

    ErantzunEzabatu
  8. Nire ustez kalabaza 6 da, kapela 8, saguzarrak 3 eta katua 7. Azkenengo emaitza 27 da.

    Haran

    ErantzunEzabatu
  9. Nire ustez 63 da emaitza.
    Arhane 5.A

    ErantzunEzabatu
  10. Nire ustez kalabaza 6 da saguzarrak 3 txanoa 8 eta katua 7.

    Azken ariketaren emaitza 63 da.
    Kimetz:D

    ErantzunEzabatu
  11. kaixo Mikel, Xabier naiz eta erantzuna uste dut 63 da agur eta ondo pasa.

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo uzte dut 27 ematen duela.


    IZEI

    ErantzunEzabatu
  13. Nik uste dut 63 dela.

    Jon

    ErantzunEzabatu
  14. Nire ustez 27 da azken emaitza. 6+(3x7)= 6+21=27. Biderketak indar gehiago duenez aurretik egin behar da eta ondoren batuketa.

    ErantzunEzabatu
  15. Nire ustez emaitza 62 da.





    Amina 5.B

    ErantzunEzabatu
  16. nik uzte dut emaitza 63 dela
    oier.f

    ErantzunEzabatu
  17. Nire ustez, emaitza 27 da.

    MAIALEN RUA 5.B

    ErantzunEzabatu
  18. Kalabaza 6 balio du.
    Sorgin txapela 8 bali du.
    Saguzarrak 3 balio du.
    Katu beltza 6 baio du.
    Kalabaza + Saguzarrak * Katu beltz 54 da.
    Adem 5A

    ErantzunEzabatu
  19. 63 da arimen gaueko asmakizuna


    Eneko.D

    ErantzunEzabatu
  20. Nire ustez 63 da zenbakia


    Lander. M 5.B

    ErantzunEzabatu
  21. 63 niretzat erantzuna da.



    Oinatz

    ErantzunEzabatu
  22. Kaixo Karmele.
    Nik uste dut emaitza 63 dela.
    Agur ,Paula.

    ErantzunEzabatu
  23. nik uste dut dela 63 erantsuna
    julen😃

    ErantzunEzabatu
  24. Kaixo Karmele

    Nik uste dut emaitza 27 dela

    Kalabaza 6 dela , Saguzarra 3 dela,Kapela 8 dela,Katu beltza 7

    Haizea

    ErantzunEzabatu
  25. 90 da eragiketaren erantzuna




    izaro

    ErantzunEzabatu
  26. Kaixo Karmele Naroa naiz.
    Nik uste dut arimen gaueko asmakizuna emaitza 63 dela.
    Agur👋👋👋

    ErantzunEzabatu
  27. Kaixo, ni Nahia A-koa naiz eta uste dut 27.

    ErantzunEzabatu
  28. nire ustez 21 da erantzuna



    Nahia 5.B

    ErantzunEzabatu
  29. 28 da nire uztez Ayman 5:A

    ErantzunEzabatu
  30. kaixo urtzi naiz eta uste dut dala 63 agurr

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina