KROMOAK

 

 

Ume batek honako hau esaten dio beste ume bati:


"Nik nire kromo bat oparitzen badizut, nik izango dudan kopuruaren bikoitza izango duzu zuk.
Baina, ordea, zuk zure kromo bat ematen badidazu, orduan biok kopuru berbera izango dugu".

Zenbat kromo ditu bakoitzak?

Iruzkinak

  1. Kaixo.

    Nik uste dut nik daukadala 5 eta beste umea dauka 7.

    Ander 5a

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo ni Nahia A-koa naiz eta uste dut biok 2 kromo dituztela.

    ErantzunEzabatu
  3. Nire ustez 3 kromo ditugu bakoitzak. AGUR! Arhane

    ErantzunEzabatu
  4. Nik 5 eta zu 7.

    Pablo reboredo extremiana.

    ErantzunEzabatu
  5. 3 kromo ditu bakoitza.
    Eukene

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Karmele Unai.R naiz nik 5 kromo daukat eta zuk 7 kromo dauzkazu.

    ErantzunEzabatu
  7. 3 balio du bakoitza

    Unai L.

    ErantzunEzabatu
  8. oierf
    nik uzte dut
    3 eta 3

    ErantzunEzabatu
  9. nik ezaten duena 5 eta bestea 7

    Oier d

    ErantzunEzabatu
  10. kaixo ni Nahia A-koa naiz eta uste dut 2 kromo dituztela bakoitzak.

    ErantzunEzabatu
  11. 3 kromo dauka bakoitza

    LANDER.R

    ErantzunEzabatu
  12. ni 4 eta bera 5
    AMAIA 4-A

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo Karmele,ni uste dut lehenengoa 5 eta bigarrena 7.

    Jon

    ErantzunEzabatu
  14. Bat 5 kromo ditu, eta bestea 7 kromo.


    Izei

    ErantzunEzabatu
  15. kaixo karmele ni uste dut bakoitzak 3 dela.

    Haizea

    ErantzunEzabatu
  16. Kaixo,Paula naiz.
    Nik uste dut bakoitzak kromo bat dutela.
    Agur.

    ErantzunEzabatu
  17. Kaixo Karmele
    Nire uztes bakoitzak bat dauka
    Izane 5.A

    ErantzunEzabatu
  18. Nire uztez 3 kromo ditu bakoitzak

    ErantzunEzabatu
  19. Kaixo Karmele ni Naroa naiz.
    Nik uzte dut bakoitzak kromo 1 duela.

    ErantzunEzabatu
  20. Kaixo ni izaro 5Akoa naiz nire uztez hitzegiten duena 2 eta 3 bestea

    ErantzunEzabatu

  21. Kaixo Karmele ni Aya naiz.

    Ni 5 eta zu 7

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina