TERMITAK LIBURUTEGIAN



Liburutegi bateko apal batean bi liburu daude, argazkian ikusten den bezala.

Liburu bakoitzak 2 cm-ko lodiera du, azalarik gabe, eta azal bakoitzak 1mm neurtzen du.

Termita batek tunel zuzen bat egiten badu 1. liburuko lehenengo orrialdetik 2. liburuko azken orrialdera, zein izango da tunel horren luzeera milimetrotan?





 

Iruzkinak

  1. nire ustez tunelaren luzeera 42 mmkoa da


    odei 5.B

    ErantzunEzabatu
  2. Nire ustez, 44 mm izango da tunelaren luzeera.


    MAIALEN RUA 5.B

    ErantzunEzabatu
  3. Julen nik uste dut dela 42mmšŸ˜€

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo,nire ustez,42mm da erantzuna.

    unax 5B

    ErantzunEzabatu
  5. 402mm-ko luzera edukiko du

    MIRIAM��

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo karmele nik uzte dut 42milimetro dira.


    Oierd

    ErantzunEzabatu
  7. hogeita hemeretzi milimetro daude amaya

    ErantzunEzabatu
  8. 2 mm da tunel horren luzeera.

    Aimar naiz.

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Karmele Unai.R nahiz eta uste dut termitaren tunela 2 milimetrokoa dela.

    ErantzunEzabatu
  10. kaixo, nik uzte dut termitak 42mmko tunela egin duela. Kimetz.

    ErantzunEzabatu

  11. Kaixo Karmele,

    Ander naiz. Nik uste dut zuloa 42mm neurtzen duela.


    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Karmele,
    Termitak 2 azal pasatzen ditu eta tunelaren luzeera 2mmkoa da.
    Naroa 5.A

    ErantzunEzabatu
  13. Nire ustez 42 milimetro dira.
    Arhane 5.A

    ErantzunEzabatu
  14. 40 milimetro daude.
    Alain.

    ErantzunEzabatu
  15. Oierf
    nik uzte dut 42mm direla

    ErantzunEzabatu
  16. kaixo ni Adriana naiz eta nire ustez 40 dela



    Adriana A

    ErantzunEzabatu
  17. Nire ustez 42 milimetroko luzera du tunel horrek.


    Amina

    ErantzunEzabatu
  18. kaixo, nire ustez dela 2m direla


    daba

    ErantzunEzabatu
  19. 44 mm.

    Pablo Reboredo Extremiana.

    ErantzunEzabatu
  20. Kaixo Karmele
    Nire ustez termitak egin duen tunela 44 milimetro neurtzen du.
    Izane 5.A

    ErantzunEzabatu
  21. 41 mmak jango ditu termitak.

    Eneko.D

    ErantzunEzabatu
  22. Kaixo Karmele

    Nik uste dut 42mm erantzuna dela.

    Haizea

    ErantzunEzabatu
  23. Bigarrena da aun di ena Aritz f

    ErantzunEzabatu
  24. termitak 4cm egin du tunela LANDER.R 5.A

    ErantzunEzabatu
  25. 42 milimetro uste dut dela.

    Jon.

    ErantzunEzabatu
  26. 43mm izango da tunel horren luzeera.
    Eukene 5-A

    ErantzunEzabatu
  27. 42 mm luzeera izango da.



    Oinatz

    ErantzunEzabatu
  28. Kaixo Karmele.
    Paula naiz..
    Nik uste dut tunel horren luzeera 42mm direla.
    Agur.

    ErantzunEzabatu
  29. 42 mm neurtzen du tunelak



    izaro 5b

    ErantzunEzabatu
  30. 188 mm ze azala dago
    Adem 5A

    ErantzunEzabatu
  31. Barkatu okertu naiz, 4ri eman nion eta 2ri eman nahi nion.Nire ustez 42 milimetro da.
    ARHANE 5.A

    ErantzunEzabatu
  32. kaixo, ni Nahia A-koa naiz eta uste dut 1. liburuko lehenengo paginatik 2. liburuko azken orrialdera 42mm daude.

    ErantzunEzabatu
  33. nik uzte dut 42mm tunel egin duela
    amaia 4-A

    ErantzunEzabatu
  34. 40cm dira nire ustez

    jokin

    ErantzunEzabatu
  35. nire uztez 44 mm

    Lander moreno

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina