ZEIN DA FALTA DEN ZENBAKIA?


 

Iruzkinak

  1. 2 da falta den zenbakia.

    Alain.

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Karmele nik uzte dut 5 dela,


    Oier Dominguez

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo,Karmele.
    Nik uste dut hutsunea dagoen lekuan 5 dela.
    Agur.
    Paula

    ErantzunEzabatu
  4. kaixo, ni Adriana naiz eta nire ustez 5 zenbakia falta dela.



    Adriana

    ErantzunEzabatu
  5. kaixo nire ustez dela 5 edo 1 agur



    daba

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Aner naiz eta nire ustez emaitza 4 da
    aner 5B

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta uste dut emaitza 7 dela.

    ErantzunEzabatu
  8. 5 da falta den zenbakia.


    Pablo

    ErantzunEzabatu
  9. Nire ustez 5 da falta den zenbakia.


    Aimar naiz.

    ErantzunEzabatu
  10. Nire ustez,falta den zenbakia,5 da.

    Unax 5B

    ErantzunEzabatu
  11. kaixo nire ustez 3 da

    Jokin

    ErantzunEzabatu
  12. kaixo, ni Nahia A-koa naiz eta uste dut 3 dela erantzuna.

    ErantzunEzabatu
  13. 2 da niretzat erantzuna.




    Oinatz

    ErantzunEzabatu
  14. Nire ustez 2 da.

    Maialen Rua 5.B

    ErantzunEzabatu
  15. Nire ustez 5 da zenbakia

    5.B Lander moreno

    ErantzunEzabatu
  16. nire ustez 6 da erantzuna


    Nahia 5.B

    ErantzunEzabatu
  17. nire ustez bat da.

    Kimetz 5.B

    ErantzunEzabatu
  18. Nire ustez faltatzen den zenbakia 2 da



    Amina

    ErantzunEzabatu
  19. Nire ustez 2 da zenbakia.




    Amina

    ErantzunEzabatu
  20. Kaixo Karmele,
    falta den zenbakia 2 da
    Naroa

    ErantzunEzabatu
  21. Kaixo, Karmele.

    Nik uzte dut 5 dela falta den zenbakia.

    ErantzunEzabatu
  22. Kaixo Karmele

    Nik uste dut 5 dela erantzuna.

    Haizea

    ErantzunEzabatu
  23. oier.f
    nik uste dut faltaden pieza 4 da

    ErantzunEzabatu
  24. Nire ustez falta den zenbakia 5 da.
    Arhane 5.A

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina