2. ASMAKIZUNA


Ilargia bezain borobila,
elurra bezain txuria
bazkalosteko esnekia.

Iruzkinak

  1. nire ustez jogurra da

    JOKIN

    ErantzunEzabatu
  2. Nire ustez gazta da.

    Pablo

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo, Karmele Ander naiz.

    Ni uste dut platerra dela.

    ErantzunEzabatu
  4. nire ustez arrautza da.


    amaya

    ErantzunEzabatu
  5. Uste dut gazta dela.





    Amina

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo,Karmele.
    Nik uste dut gazta dela.
    Agur ,Paula.

    ErantzunEzabatu
  7. Nire ustez,gazta da erantzuna.

    Unax 5.B.
    (2.asmakizuna)

    ErantzunEzabatu
  8. Nire ustez, gazta da.



    MAIALEN RUA 5.B

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta gazta dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  10. nire ustez gazta dela

    Daba 5.B

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo nire ustez gazta dela.
    Izane 5.A

    ErantzunEzabatu
  12. Nire ustez gazta da erantzuna.

    Aimar naiz.

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo Karmele

    nik uste dut gazta dela

    Haizea

    ErantzunEzabatu
  14. Nire ustez, gazta da.


    Eneko.D

    ErantzunEzabatu
  15. Nire ustez gazta da.
    ARHANE 5.A

    ErantzunEzabatu
  16. Gazta da niretzat.




    Oinatz 5.B

    ErantzunEzabatu
  17. nire ustez gazta da.

    Nahia 5.B

    ErantzunEzabatu
  18. nire ustez gazta dašŸ˜…Odei

    ErantzunEzabatu
  19. Nire ustez gazta da



    Aner 5.B

    ErantzunEzabatu
  20. kaixo ni Nahia A-koa naiz eta uste dut gazta.

    ErantzunEzabatu
  21. Kaixo Karmele,
    nik uste dut yogurt dela.
    Naroa

    ErantzunEzabatu
  22. kaixo Adriana naiz eta nire ustez gazta dela



    Adriana

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina