3. ASMAKIZUNA

 

Azal gainean azala
eta gainean azala;
labanak mozten du
puska txikietan,
eta sortzen ditu
malkoak begietan.

Iruzkinak

  1. Nire ustez tipila da.

    Pablo

    ErantzunEzabatu
  2. Nire ustez tipula da.

    Eneko.D

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Karmele

    nik uste dut tipula dela

    Haizea

    ErantzunEzabatu
  4. nire ustez laranja da

    Haran

    ErantzunEzabatu
  5. kaixo, ni Nahia A-koa naiz eta uste dut tipula dela.

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Karmele
    nik uste dut tipula dela.
    Naroa

    ErantzunEzabatu
  7. Tipula da niretzat.




    OINATZ 5.B

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta tipula dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo nire ustez tipula da.
    Izane

    ErantzunEzabatu
  10. Nire ustez tipula da.
    ARHANE 5.A

    ErantzunEzabatu
  11. Nire ustez tipula da erantzuna.

    Aimar naiz.

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo,Karmele.
    Nik uste dut tipula dela.
    Agur,Paula

    ErantzunEzabatu
  13. nire ustez tipula da.💯Odei

    ErantzunEzabatu
  14. Tipula da nire ustez

    Izaro 5B

    ErantzunEzabatu
  15. kaixo Adriana naiz eta nire ustez tipula dela.



    Adriana

    ErantzunEzabatu
  16. Nire uste da tipula. Agur.

    Alain.

    ErantzunEzabatu
  17. Kaixo Mikel nire ustez gipula da.

    Kimetz 5.B :D

    ErantzunEzabatu
  18. Kaixo, Karmele ANDER naiz

    Tipula da.

    ErantzunEzabatu
  19. Nire ustez tipula da.



    MAIALEN RUA 5.B

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina