4. ASMAKIZUNA

 

Batzuetan zuriak
besteetan beltzak,
txikiak edo handiak
berdetan garratzak.
Gabon zaharrean
hamabi jan hitzak.

Iruzkinak

  1. Nire ustez mahatsa da erantzuna.

    Aimar naiz.


    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo nire ustez mahatsak direla
    Izane 5.A

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo, ni Nahia A.koa naiz eta uste dut mahatsak direla.

    ErantzunEzabatu
  4. nire ustez mahatsa da. 🍇

    ErantzunEzabatu
  5. kaixo miriam naiz eta mahatsak dira😄

    ErantzunEzabatu
  6. Mahatsak da niretzat.




    OINATZ 5.B

    ErantzunEzabatu
  7. Mahatsak da nire ustez
    Izaro 5_B

    ErantzunEzabatu
  8. NIRE USTEZ MAHATZAK DIRELA


    DABA

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta mahatsa dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  10. kaixo adriana naiz eta nire ustez mahatsak direla.


    adriana

    ErantzunEzabatu
  11. Nire ustez mahatsak dira.


    Eneko.D

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Karmele

    nik uste dut mahatsak direla

    Haizea

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo Mikel nire ustez mahatsak dira.

    Kimetz 5.B

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo, Karmele ANDER naiz.

    Mahatzak dira.

    ErantzunEzabatu
  15. Kaixo ,Karmele.
    Nik uste dut mahatsak direla.
    Agur, Paula.

    ErantzunEzabatu
  16. Nire ustez mahatsa da.





    MAIALEN RUA 5.B

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina