5. ASMAKIZUNA

 

Uretan jaio
uretatik egin,
uretan jarriz gero,
segituan desegin.

Iruzkinak

  1. Nire uste elurra da. Agur.


    Alain.

    ErantzunEzabatu
  2. Nire ustez elurra da erantzuna.

    Aimar naiz.

    ErantzunEzabatu
  3. nire ustez pastilla dela ondo pasa asteburua agurç



    Daba bosgarren be

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo nire ustez gatza dela.
    Izane 5.A

    ErantzunEzabatu
  5. Nire ustez gatza da.

    Pablo Reboredo

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Karmele

    nik uste dut izotza dela

    Haizea

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta izotza dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Mikel nire ustez gatza da.

    Kimetz 5.B

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo, Karmele ANDER naiz.

    Izotza da.

    ErantzunEzabatu
  10. kaixo, ni Nahia A-koa naiz eta uste dut gatza dela.

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo,Karmele.
    Nik uste dut izotza dela.
    Agur,Paula.

    ErantzunEzabatu
  12. nire ustez hazia da.💦Odei

    ErantzunEzabatu
  13. Nire ustez izotza da.




    MAIALEN RUA 5.B

    ErantzunEzabatu
  14. Nire ustez gatza da.


    Eneko.D

    ErantzunEzabatu
  15. Kaixo ni Adriana naiz eta nire ustez gatza dela .



    Adriana

    ErantzunEzabatu
  16. Olatua niretzat da.




    OINATZ 5.B

    ErantzunEzabatu
  17. Nire uztez hilabeteak dira

    Alazne 5-B

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina