ASMAKIZUN GRAFIKOA

 


 Zein da aukera egokia?


       AUKERAK:


Iruzkinak

  1. kaixo,nire ustez da 3 garrena.agur.

    Alain.

    ErantzunEzabatu
  2. 1 uzte dut dela egokia

    Urtzi

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo nire ustez 3.da agur

    Jokin

    ErantzunEzabatu
  4. Nire ustez 3. aukera da egokiena. Zuria beltzarekin nahasten baduzu grisa ateratzen da eskuinean, horia nahasten baduzu gorriarekin laranja ateratzen da ezkerrean eta urdina nahasten baduzu horiarekin berdea ateratzen da behean.

    Aimar naiz.

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo,nire ustez,2.aukera da erantzuna
    Nahia Pulido 5.B

    ErantzunEzabatu
  6. NIk uste dut 3 da JUlEN😑

    ErantzunEzabatu
  7. Nire ustez 4 dela.

    Pablo.

    ErantzunEzabatu
  8. Nire ustes lau dela
    Unai L.

    ErantzunEzabatu
  9. nire uztez 4 zenbakia da

    alazne

    ErantzunEzabatu
  10. Nire ustez da 3 aukeraketa.





    Amina

    ErantzunEzabatu
  11. nire uztes 1 dela


    daba 5b

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo,nire ustez hirugarrena da.

    Unax 5B

    ErantzunEzabatu
  13. 2 . plantia da marwan 5.B

    ErantzunEzabatu
  14. Nire ustez, 3 irudia da aukera egokia.

    MAIALEN RUA 5.B

    ErantzunEzabatu
  15. nire ustez 4a da

    Kimetz:D

    ErantzunEzabatu
  16. Kaixo Karmele
    Nire ustez 4 a da.
    Izane 5.A

    ErantzunEzabatu
  17. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta 3garrena dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  18. kaixo, ni Nahia A-koa naiz eta uste dut 1 dela.

    ErantzunEzabatu
  19. Nire ustez 3 garrena dela.


    Eneko D.

    ErantzunEzabatu
  20. Kaixo karmele

    nik uste dut hirugarren karratua dela.

    Haiea

    ErantzunEzabatu
  21. Nik uste dut 3a dela.



    IZEI

    ErantzunEzabatu
  22. Kaixo Karmele,
    nik uste dut erantzuna 4 dela.
    Ni Naroa naiz agurrrr.

    ErantzunEzabatu
  23. Nire ustez 4. irudia da.
    ARHANE 5.A

    ErantzunEzabatu
  24. Kaixo Karmele nire uzte 3garrena da.


    Oier d

    ErantzunEzabatu
  25. Kaixo Karmele,Paula naiz.
    Nik uste dut 3 garrena dela.
    Agur

    ErantzunEzabatu
  26. nik uzte dut aukera 2 dela
    oier.F

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina