MIKROORGANISMOAK BIKOIZTEN

 



Demagun  mikroorganismo bat segunduero bikoizten dela berdinak diren bi 

mikroorganismoetan eta hauek berdin bikoizten direla.

 Probeta batean horrelako bat sartzerakoan  ordubete bat behar da probeta erabat betetzeko.

Zein momentutan egongo da probeta erdi beteta?

 

 

Iruzkinak

  1. 59 minututan egongo da probeta erdi beteta.

    Alain.

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Karmele nik uzte dut segundu bat lehenago dela 3.599 segundu edo 59 minutu eta 59 segundu.

    Oierd

    ErantzunEzabatu
  3. Probeta batean mikroorganismo bat sartzerakoan 30 minutu edo 1800 segundu behar da probeta erdi beteta egoteko . JULEN🧐

    ErantzunEzabatu
  4. Nire ustez gutxi gora behera 45 minutu. Ordutik gertu, azkenean azkarrago biderkatzen direlako.
    Haran 5.B

    ErantzunEzabatu
  5. Nire ustez 59. minutuan eta 59. segunduan egongo da probeta erdi beteta.
    ARHANE 5.A

    ErantzunEzabatu
  6. 59 minutuetan eta 59 segunduetan egongo da probeta erdi beteta.
    Uxue 5B

    ErantzunEzabatu
  7. Probeta erdi beteta dago 59 min eta 59 segundo direnean.

    Pablo Reboredo Extremiana Fernandez De Gorostiza Fernandez.

    ErantzunEzabatu
  8. 59 min eta 59 seg edo 3599 seg
    Unai L.

    ErantzunEzabatu
  9. nire ustez 59 da


    Nahia 5.B

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo, Karmele ni Ander naiz,

    Nik uzte dut 59 min eta 59 seg dela erantzuna.

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta uste dut 59 minutu eta 59 segundu dela.

    ErantzunEzabatu
  12. Nire ustez, 59 minututan erdia beteta dago.

    MAIALEN RUA 5.B

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo Karmele
    Nire ustez 15 minututa.
    Izane 5.A

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo karmele

    nik uste dut 30 minuto dela erantzuna


    Haizea

    ErantzunEzabatu
  15. 3600 mikrorganismo
    LANDER 5.A

    ErantzunEzabatu
  16. Ordua baino segundu bat lehenago.

    Jon

    ErantzunEzabatu
  17. 30 minutu pasatuko dira probeta erdi beteta.

    Eneko

    ErantzunEzabatu
  18. kaixo 59 minutu eta 59 segundu egongo da probeta erdi beteta

    JOKIN

    ErantzunEzabatu
  19. 30 min erdia betetzeko
    Adem

    ErantzunEzabatu
  20. 59 minutuan egongo da probeta erdi betete.

    Aya 5.A

    ErantzunEzabatu
  21. 59 minutu eta 59 segundu

    Kimetz :D

    ErantzunEzabatu
  22. Kaixo, ni Nahia A-koa naiz eta uste dut 3599 segunduan egongo da probeta erdi beteta.

    ErantzunEzabatu
  23. Kaixo Karmele.
    Nik uste dut 59min eta 59 segundutan probeta erdi betea egongo dela.
    Paula.

    ErantzunEzabatu
  24. nik uzte dut segundu bat lehenago da
    oier.f

    ErantzunEzabatu
  25. Nire ustez azken segunduan egongo da probeta erdi beteta. Nik adibidez gaztainekin lagundu naiz.

    Aimar naiz.

    ErantzunEzabatu
  26. Uste dut erantantzuna dela 1.800





    Amina 5.B

    ErantzunEzabatu
  27. Kaixo Odei naiz eta nik uste dut erantzuna 59min eta 59s dela.

    Odei 5.B

    ErantzunEzabatu
  28. Kaixo nire ustez 86.400 da
    Amaia

    ErantzunEzabatu
  29. Kaixo Karmele,
    nik uste dut 3.599segunduan egongo da probeta erdi beteta.
    Naroa agur

    ErantzunEzabatu
  30. ordu erdian egongo da
    miriam

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina