TXUKU TXUKU TXU

 


A Trena  08:00etan ateratzen da Madriletik Bartzelonara joateko.

B Trena  09:00etan  ateratzen da Bartzelonatik Madrilera.

Bi trenen ibilbidea berdina da.

Suposatuko dugu  B trenaren abiadura A trenaren abiaduraren bikoitza dela.

Zein tren egongo da Madriletik gertuen bi trenak gurutzatzen direnean?

Iruzkinak

  1. Nire ustez Madrid-Barcelona jartzen duen trena da


    Lander Moreno
    5.B

    ErantzunEzabatu
  2. Nire ustez distantzia berdina daukate.

    Alain.

    ErantzunEzabatu
  3. b trena izango da🚓 JULEN

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Karmele nik uzte dut abiadura bendiga izando dure la.


    Oierd

    ErantzunEzabatu
  5. B TRENA NIRE h
    HUSTES AYMAN

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo,nire ustez A trena egongo da Madriletik gertuen bi trenak gurutzatzen direnean.

    Unax 5.B.

    ErantzunEzabatu
  7. Bi trenak gurutzatzen direnean Madriletik distantzia berdinean egongo dira.

    Aimar naiz.

    ErantzunEzabatu
  8. Biak distantzia berdinean egongo dira


    Pablo

    ErantzunEzabatu
  9. bi trenak egongo dira madriletik gertuen
    amaia 5.A

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta uste dut bi trenak Madriltik distantzia bera egongo direla gurutzatzen direnean.

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo Mikel, nire ustez bi trenak Madriletik distantzia berdinera egongo dira, gurutzatzen direnean leku berdinean daudelako.

    Jokin

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Mikel nire ustez trenak gurutzatzekoan bi trenak Madriletik distantzia berdinetan egongo dira.

    Kimetz 5.B :D

    ErantzunEzabatu
  13. Biak daude A eta B madriletik gertu
    Unai L.

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo,Karmele.
    Nik uste dut bi trenek gurutzatzen direnean,biak daudela Madrilen distantzia berdinera.
    Paula.

    ErantzunEzabatu
  15. Biak distantzia berbera egongo dira Madriletik
    Eukene.

    ErantzunEzabatu
  16. Kaixo, nire ustez dela B trena

    Daba

    ErantzunEzabatu
  17. A eta B gurutzatzen direnean distantzia bera dute madriletik


    IZARO 5.B

    ErantzunEzabatu
  18. A trena 8:00 ateratzen delako eta bentaja asko duelako
    Adem

    ErantzunEzabatu
  19. Kaixo, Karmele Ander naiz.

    Biak Madriletik distantzia bera daude gurutzatzen direnean.

    ErantzunEzabatu
  20. Kaixo Karmele

    nik uste dut A trena dela

    Haizea

    ErantzunEzabatu
  21. Berdin egongo dira a eta b trenak

    Jon

    ErantzunEzabatu
  22. 1 trena uste dut dela

    Urtzi

    ErantzunEzabatu
  23. kaixo, ni Nahia A-koa naiz eta uste dut A trena eta B trena gurutzatzen direnean Madriletik distantzia berdinean egongo direla.

    ErantzunEzabatu
  24. Nire ustez, biak A eta B egongo dira distantzia berdinean Madriletik.



    MAIALEN RUA 5.B

    ErantzunEzabatu
  25. Bi trenak egongo dira Madriletik gertuen gurutzatzen direnean.


    Eneko.D

    ErantzunEzabatu
  26. Biak puntu berdinean daudenez biak diztantzia berdinean daude.



    IZEI

    ErantzunEzabatu
  27. kaixo, Adriana naiz eta nire ustez B trena egongo da Madriletik gertuago.




    ADRIANA

    ErantzunEzabatu
  28. Kaixo Karmele,
    nik uste dut tren biak berdin egongo direla.
    Naroa agur

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina