2021ko AZKEN ASMAKIZUN MATEMATIKOA

 


 

Iruzkinak

  1. Nire ustez erantzuna 57 da.




    Amina 5.B

    ErantzunEzabatu
  2. Nire ustez 33 da, Agur Mikel

    Jokin.

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Mikel:
    Nire ustez azken emaitza 23 da.
    Haran.

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo, Karmele Ander naiz.

    Nire uztez 57 da asmakizunaren emaitza.
    Ondo pasa GABONAK!!😘

    ErantzunEzabatu
  5. kaixo nire ustez dela 45 dela

    Daba 5.B

    ErantzunEzabatu
  6. 15 uste dut ematen dulela emaitza
    Unai L.

    ErantzunEzabatu
  7. Nire ustez 15 da erantzuna.
    ARHANE

    ErantzunEzabatu
  8. Nire ustez 27 da. 😁

    Elias

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Karmele
    Nire ustez 39 da erantzuna
    Izane 5.A

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Karmele,
    nik uste dut emaitza 27 dela.
    Naroa
    Agurr👋

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta 15 dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  12. NIK USTE DUT 43 DELA JULEN

    ErantzunEzabatu
  13. NIK USTE DUT 43 DELA JULEN

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo nire ustez 25 da.

    Kimetz 5.B \_(·_·)_/

    ErantzunEzabatu
  15. Kaixo Karmele

    nik uste dut Gozokia 3 dela, Oreina 8 dela, Elurrezko panpina 4 eta Papa Noel 7 dela.

    Emaitza 33 dela.

    Haizea

    ErantzunEzabatu
  16. Nire ustez lau da azken erantzuna.

    Alain 5.B

    ErantzunEzabatu
  17. nik uzte dut 5 dela oier.f

    ErantzunEzabatu
  18. Nire ustez 15 da erantzuna.

    Bastoia:3
    Aita noel:7
    Elur panpina:4
    Oreina:5

    8+(5x4)-13=15

    Aimar naiz.

    ErantzunEzabatu
  19. Kaixo
    azken emaitza 13 da.
    Agur.
    xabier naiz.

    ErantzunEzabatu
  20. nire ustez 15 da erantzuna.
    gozokia=3
    santa=7
    elur-pampina=4
    elur-oreina=5
    3+5+(5x4)-13=15

    ErantzunEzabatu
  21. kaixo odei naiz eta nire ustez 57 da.

    odei 5.B

    ErantzunEzabatu
  22. Gabonetako bastoia =3
    Bizarzuri =7
    Elurrezko panpina =4
    Gabonetako eluroreina =5
    ORDUAN:

    8+5x4-13=39


    Aya 5.A



    ErantzunEzabatu
  23. Kaixo,Karmele.
    Nik uste dut emaitza 33 dela.
    Agur,Paula.

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina