8. ASMAKIZUNA


Garra du

baina ez da sua

paradisuko fruitua.

Iruzkinak

  1. kaixo nire ustez manga dela

    agur Daba 5.b

    ErantzunEzabatu
  2. Sagarra niretzat da.


    OINATZ 5.B

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Karmele

    nik uste dut sagarra dela

    Haizea

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta sagarra dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  5. Nire ustez sagarra da.


    Eneko.D

    ErantzunEzabatu
  6. Nire ustez da sagarra.

    Aimar naiz.

    ErantzunEzabatu
  7. kaixo ni Nahia A-koa naiz eta uste dut sagarra dela.

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo nire ustez mangoa dela.
    Izane 5.A

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo ni Adriana naiz eta nire ustez limoia dela



    ADRIANA 5ºA

    ErantzunEzabatu
  10. fruta magu magu
    amaia 5.A

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo,Karmele.
    Nik sagarra dela esango nuke.
    Paula.

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina