HARRAPAKETAN

 

Hiru katuk hiru sagu ehizatzen badituzte hiru ordutan, zenbat katu beharko dira ehun ordutan ehun sagu ehizatzeko?


Iruzkinak

  1. Nik uste dut ehun katu beharko direla

    JULEN🚗

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta 3 katu beharko direla uste dut.

    ErantzunEzabatu
  3. 30 katu beharko dira.


    Amina 5.B

    ErantzunEzabatu
  4. kaixo nire ustez 300 gatu


    Daba 5b

    ErantzunEzabatu
  5. Nire ustez katu bat beharko da.
    ARHANE 5.A

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo ni Nahia A-koa naiz eta uste dut 33 katu dela erantzuna.

    ErantzunEzabatu
  7. 99 sagu ehiztatuko dituzte

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Karmele
    Nire ustez 100 katu
    Izane 5.A

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Karmele

    nik uste dut 100 dela erantzuna.

    Haizea

    ErantzunEzabatu
  10. Nire ustez katu 3 da.

    Kimetz \_(·_·)_/

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo,Karmele.
    Nik uste dut 3katu 100sagu harrapatzen dituztela 100 ordutan.
    Agur,Paula.

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina