ZENBAT DA?

 

Iruzkinak

  1. berdea 5 balio du
    arrosak 5 balio du
    larainjak 5 balio du

    eta guztira 15 da.

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta "15" dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  3. Nire ustez 15 da.

    Kimetz 5.B \_(·_·)_/

    ErantzunEzabatu
  4. kaixo Karmele.
    Nire ustez 15 erantzuna da.
    Izane 5.A

    ErantzunEzabatu
  5. 15 da monstruo denen batuketa. Bakoitzak 5 balio du.Eric 5.B

    ErantzunEzabatu
  6. nik uste dut 15 dela emaitza
    Oier.F

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Karmele

    nik uste dut mosto bakoitzak 5 dela eta 15 emaitza

    Haizea

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo,
    Nire ustez 15 da erantzuna

    Jokin

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo, Karmele.
    Nik uste dut emaitza 15 dela.
    Agur, Paula.

    ErantzunEzabatu
  10. Nire ustez 15 da zenbakia.
    Arhane 5.A

    ErantzunEzabatu
  11. 15 da erantzuna

    miriam Ⓜ✅1️⃣5️⃣

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina