SAGUAK ETA ZOZOAK

 















Kaiola batean nahastuta daude saguak eta zozoak.

Zenbatu ondoren, jakin dugu 35 buztan eta 94 hanka daudela guztira.

Zenbat sagu eta zenbat zozo dago kaiolan?



Iruzkinak

  1. 23 zozo eta 12 sagu

    Pablo

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Mikel nire ustez 23 zozo daude eta 12 sagu daude.

    Kimetz \_(·_·)_/

    ErantzunEzabatu
  3. 23 zozo 12 sagu Eric 5.B🤠

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta "12" saguak eta "23" zozoak daudela kaiolan uste dut.

    ErantzunEzabatu
  5. 12 sagu daude eta 23 zozo.


    JON

    ErantzunEzabatu
  6. Nire ustez 23 zozoak eta 12 sagu daude.



    Oier Dominguez

    ErantzunEzabatu
  7. 12 sagu eta 23 zozo daude.




    IZEI

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Karmele

    nik uste dut 12 sagu eta 23 zozo daudela.

    HAIZEA

    ErantzunEzabatu
  9. kaixo ni Nahia A-koa naiz eta uste dut erantzuna: 35 sagu eta 47 zozo daudela kaiolan dela.

    ErantzunEzabatu
  10. Nire ustez 64 sagu eta zozo daude guztira

    Adem 5º.A

    ErantzunEzabatu
  11. 12 sagu eta 23 zozoak daude kaiolan
    Unai L.

    ErantzunEzabatu
  12. Nire ustez 12 sagu eta 23 zozoak daude kaiolan.




    MAIALEN RUA 5.B

    ErantzunEzabatu
  13. Nik uste dut daudela
    12 Saguak
    23 Zozoak
    Oier.F

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo.
    Nik uste dut 12 sagu eta 23 bele direla.
    Agur, Paula🖐.

    ErantzunEzabatu
  15. 12 sagu eta 23 zozo daude

    miriam ༼ つ ◕_◕ ༽つ ¯\_(ツ)_/¯ ヾ(⌐■_■)ノ♪ ლ(╹◡╹ლ)

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina