EZETZ ASMATU!!!

 


Iruzkinak

  1. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta erantuna 0 dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  2. Nik uste dut 0 dela.

    Pablo

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo nire ustez erantzuna 0 da.

    Kimetz 5.B \_(·_·)_/

    ErantzunEzabatu
  4. kaixo odei naiz eta uste dut 120 dela 🍤

    ErantzunEzabatu
  5. barkatu odei nahiz berriro eta uste dut 0 zela

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Kamele nik uste dut 0 dela emaitza, erlea 40 dela eta oilarra 0 Haizea

    ErantzunEzabatu
  7. Nire ustez, 0 da erantzuna.Unax 5.B.

    ErantzunEzabatu
  8. Nik uste dut emaitza 0 dela.

    Elias

    ErantzunEzabatu
  9. nire ustez emaitza 0 da

    ErantzunEzabatu
  10. Erlea balio du 40 eta oiloa 0, orduan erantzuna 0 da.


    Amina 5.B

    ErantzunEzabatu
  11. nik uste dut dela 120 Oier.F

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina