JOLAS-PARKEAN

  


Ane beste bost lagunekin jolas-parke batera joan zen eguna pasatzera.

Arratsaldean, bikoteka noriara  igotzea erabaki zuten. Lagun bakoitzak beste guztiekin igo

behar zuen, baina bikotekidea errepikatu gabe. Zenbat bidaia egin behar izan zuten?   


Iruzkinak

  1. nik uste dut 3 bidai egin behar dutela JULEN s

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo guztioi, nire ustez, 15 da erantzuna.

    ErantzunEzabatu
  3. 15 bidai egin behar dute Eric 5.B

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Karmele Unai.R naiz eta 15 bidaia egin behar izan zituztela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  5. Nire uztez 1 bidai egin bear zute

    ErantzunEzabatu
  6. Nire uztez bidai 1 egingo zute AYMAN

    ErantzunEzabatu
  7. 12 bidai egin behar dute
    Unai L.

    ErantzunEzabatu
  8. kaixo karmele nik uste dut 5 dela erantzuna, Haizea

    ErantzunEzabatu
  9. 5 bidaia egin behar izan zuten.

    ErantzunEzabatu
  10. 15 bidaia egin behar izan zuten.

    Jon

    ErantzunEzabatu
  11. Nik uste dut 15 bidai egin behar dute.

    Oierd

    ErantzunEzabatu
  12. Nire ustez 5 bidai egin beharko dute.


    Adriana 5a

    ErantzunEzabatu
  13. Nire ustez 15 da erantzuna .
    Nahia5.B

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo nire ustez 5 bidai dira

    Kimetz 5.B

    ErantzunEzabatu
  15. 15 Zenbat bidaia egin behar izan zuten.
    Pablo

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina