3. ERRONKA: ZENBAT EMATEN DU?


 

Iruzkinak

  1. Kaixo Ilargi, Unai.R naiz eta 40 dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  2. NIk uste dut 40 ematen duela

    Jon

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Ilargi
    Nire ustez 40 da erantzuna
    Izane

    ErantzunEzabatu
  4. kaixo

    daba naiz eta nire ustez 16 dela

    agur


    daba

    ErantzunEzabatu
  5. kaixo Ilargi Haizea naiz eta 40 dela erantzuna uste dut.

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo guztioi, Unax naiz eta nire ustez, 96 da erantzuna.

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Ilargi nik uzte dut 56 dela

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo, nik uste dut erantzuna 40 dela.
    Naroa

    ErantzunEzabatu
  9. Nire ustez 40 da
    Adem 6.A

    ErantzunEzabatu
  10. nik uste dut dela 40 Oier.F

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo, uste dut erantzuna 96 dela.
    PAULA

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo, nire ustez 40 da.

    Kimetz 5.B

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina