4. ERRONKA: zenbat pisatzen dute txakurrek?



Iruzkinak

  1. kaixo ilargi, ni Nahia A-koa naiz eta uste dut erantzuna 27 dela. : )

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Ilargi
    Txakur handia: 17
    Txakur ertaina: 7
    Txakur txikia: 3

    Orduan erantzuna da: 27
    Aya 6.A

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo Daba naiz eta nire ustez dela 30


    agur
    ()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
    Daba :)

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo nire uztez 29 da Ayman

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo, nire ustez handiena 17 kilo, ertaina 7 kilo eta txikiena 3 kilo pisatzen dute. Azken emaitza 27 kilo dira.
    Haran

    ErantzunEzabatu
  6. Nik uste dut 27 dela erantzuna.

    Jon

    ErantzunEzabatu
  7. txakur handia 17, txakur ertaina 7, txakur txikia 3 guztira 27

    ErantzunEzabatu
  8. Txakur handia=17
    Txakur ertaina=7
    Txakur txikia=3
    Berdin 27 pisatzen dute

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo, Paula naiz.
    Nire ustez erantzuna 27 da.
    Agur.

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo, Ilargi
    Ni uste dut:
    Beltza=7
    Marroia=3
    Marroi klaroa=17
    Eta uste dut dela 27 erantzuna

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo nire ustez 24.

    Kimetz 5.B

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Ilargi, Unai.R naiz eta 27 dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo guztioi, nire ustez, Chiguagua txakurrak 3kg pisatzen ditu, Saltxitxa txakurrak 7kg eta Buldoga 17kg, orduan, erantzuna 27 da.

    ErantzunEzabatu
  14. 27 zenbakia uste dut dela
    Unai L.

    ErantzunEzabatu
  15. Kaixo, 27 da erantzuna.



    IZEI

    ErantzunEzabatu
  16. 27 dela uste dut. Pablo

    ErantzunEzabatu
  17. 28 kg pisatzen dute txakurrak

    Adem

    ErantzunEzabatu
  18. Nire ustez
    txikia 3 balio du
    ertainak 7 balio du
    eta handiak 17 balio du
    guztira 17+3+7= 27 ematen du.

    ErantzunEzabatu
  19. Nire ustez 34 pisatzen dute txakurrek.(hirurek).
    ARHANE 6.A

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina