5. ERRONKA: zein da soberan dagoen zenbakia? Zergatik?


SOBERA DAGOEN ZENBAKIA AUKERATU ETA ZERGATIA AZALDU:

Iruzkinak

  1. Kaixo, Ilargi:


    soberan dagoen zenbakia 527 da.

    Aya 6.A

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo ILARGI, ni Nahia naiz eta uste dut erantzuna 527 dela.

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo, nire ustez zenbakia 527 da.
    Paula

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo ilargi Adriana naiz eta nire ustez 527 dela.

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Ilargi
    Nire ustez soberan dagoen zenbakia 527 da, eta zergatia zenbakia handiena delako.
    Izane

    ErantzunEzabatu
  6. KAIXO DABA NAIZ

    NIRE USTEZ 111 DELA ZE PALINDROMOA DA ETA BESTEAK EZ
    AGUR


    ErantzunEzabatu
  7. Nire uztez 527 soberan dago , beheko partean komuna ez dauka zenbakirik eta zukaldea here. Ayman

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo guztioi, Unax naiz eta nire ustez, erantzuna 527 da, 5x7 eta erantzuna:2, zenbaki hamartar bat delako eta beste zenbakien erantzunak ez.

    ErantzunEzabatu
  9. 111 soberan dago

    Etxean bakoitzak daukate bat eta horretan daude 2

    Alazne 6.B

    ErantzunEzabatu
  10. 111 da hor bakarrik 1 zenbakia dagoelako

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo Ilargi, nire ustez 527 da, ezin duzulako zatitu zenbaki oso bat emateko.

    ErantzunEzabatu
  12. 527 da , beteak zatitu al dira 527 ez ERIC 6.B

    ErantzunEzabatu
  13. kaixo ilargi, 527 denak bider 2 direlako baina 527 ez

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo, Ilargi:


    Nire ustez soberan dagoen zenbakia 527 da.


    Aya 6.A
    Agur

    ErantzunEzabatu
  15. kaixo 527 da, 5x2 ez duelako 7 ematen.


    IZEI

    ErantzunEzabatu
  16. Nire ustez 527 da. Gainerako zenbakietan lehen zenbakia bider bigarren zenbakia azkena zenbaia ematen du baina horretan ez.
    Haran.

    ErantzunEzabatu
  17. Kaixo ilargi polita, maitea eta jatorra, ni Nahia naiz eta uste dut erantzuna 527 dela
    Eragiketa: lehenengo zenbakia bider bigarrena ematen du azkena. Adibidez: 200 2 x 0 = 0.

    ErantzunEzabatu
  18. Kaixo ilargi zer moduz polita ona eta jatorra?
    Nire ustez erantzuna 527 dela.
    Eragiketa da : lehen zenbakia x bigarren zenbakia ematen du azken zenbakia.

    ErantzunEzabatu
  19. Kaixo,Ilargi.
    Paula naiz eta berriro bidaltzen dizut mezu hau zergatia azaltzea ahaztu zitzaidalako.
    Nire ustez zenbakia 527 da beste zenbakiak lehenengo zifra bigarren zifrarekin biderkatzen badugu hirugarren zifra ematen du.Agur.

    ErantzunEzabatu
  20. Kaixo Ilargi, Unai.R naiz eta 527 dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  21. Kaixo Ilargi, nik uste dut 527 zenbakia dela.Besteetan lehenengo zifra eta bigarren zifra biderkatzen bagenuen hirugarren zifra ateratzen zen, baina 527 zenbakian ez.

    Jon

    ErantzunEzabatu
  22. Kaixo Ilargi
    Nire ustez 527 da zenbakia
    zergatia: egiten baduzu 2 X 2 =4 eta hori da 224 zenbakia baina egiten badugu 5 x 2 =10 baina izan behar
    da 527
    Izane

    ErantzunEzabatu
  23. nik uste dut soberan dago 224. 1 solairuan zenbaki 1 dago. Baina 2garren solairuan daude 3 zenbaki eta 2 gela.Gela batean 2 zenbaki daude eta bestean 1eta 224 dago bakarrik gela horretan eta da 2 solairua orduan egon behar dira 2 zenbaki ez 3.3 solairuan daude hiru zenbaki hondo.Oier.F

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina