10. ERRONKA: Zein da falta den zenbakia?

 ZEIN DA FALTA DEN ZENBAKIA?



Iruzkinak

  1. Kaixo Ilargi, zer moduz? Nire ustez falta den zenbakia 8 da.

    ErantzunEzabatu
  2. 8 da falta den zenbakia. ERIC 6.B

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo, 8 da erantzuna.


    IZEI

    ErantzunEzabatu
  4. Nire ustez 8 da falta den zenbakia.
    ARHANE

    ErantzunEzabatu
  5. Nire ustez 8 da erantzuna

    Kimetz 6.B

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Ilargi, nik uste dut 8 dela.

    Jon

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Ilargi maitea, Unai.R naiz eta 8 dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  8. 8 zenbakia uste dut dela
    Unai L.

    ErantzunEzabatu
  9. kaixo ni marwan naiz eta nire erantzuna 9 da.

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Odei naiz eta nire ustez 8 da.

    Odei.

    ErantzunEzabatu
  11. kaixo nire ustez dela 12

    agur


    Daba

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo ilargi, ni Nahia naiz eta nire ustez erantzuna 8 da. :b

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo Ilargi, nire ustez falta den zenbakia 8 da.
    Naroa naiz.
    AguršŸ‘‹

    ErantzunEzabatu
  14. zenbaki falta dena 12 da

    ErantzunEzabatu
  15. Kaixo guztioi, Unax naiz eta nire ustez, erantzuna 8 da.

    ErantzunEzabatu
  16. Kaixo Ilargi
    Zer moduz?
    Nire ustez 8 da erantzuna
    Izane

    ErantzunEzabatu
  17. Nire ustez 8 da. Egiten dugulako 3+2+2=8
    Haran

    ErantzunEzabatu
  18. urtzi naiz nire uztez da 12

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina