11. ERRONKA: zer esanahi du hitz honek?

 ZER ESANAHI DU?

Nondik dator? Non aurkitu dute?


Iruzkinak

  1. urtzi naiz eta ni uste dut salmenta dela

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Ilargi, nik uste dut sorioneku esan nahi duela, euskeratik etortzen dela eta Irulegi Nafarroan aurkitu dutela.

    ErantzunEzabatu
  3. EGIPTON HAURKITU ZUTEN MARWAN 6.B

    ErantzunEzabatu
  4. "Sorioneku", Zorionekoa esan nahi du. Euskaratik dator hitza. Irulegiko aztarnategi arkeologikoan (Nafarroan) aurkitu dute.

    ErantzunEzabatu
  5. Irulegin aurkitu dute et burdin arotik dator

    Kimetz 5.B

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Ilargi nik uste dut Irulegin( Nafarrotik] datorrela eta Irulegi menditik Haizea

    ErantzunEzabatu
  7. Sorioneku Irulegi-ko aztarnategi arkeologikoan (Nafarroa) aurkitu dute. ERIC

    ErantzunEzabatu
  8. Esku ahu Nafarroan aurkitu zuten, etxe bateko biztanleei zorte ona ekartzeko amuleto bat da
    eta euskal alfabeto zaharrena da.

    Amina 6.B

    ErantzunEzabatu
  9. Euskaratik dator hitz ori. Nafarroan aurkitu dute.
    Eta jartzen duena or da: s o r i o n e ku.{n}
    te n e ke be e ki ŕ a te ŕ e[n]
    oT i ŕ ta n . e s e a ka ŕ i
    e ŕ a u ko n.

    ErantzunEzabatu
  10. fulanoignaciorodrigodejoselu 6º2022(e)ko azaroaren 20(a) (20:30)

    Sorioneku esan nahi du. Erromatar gordailu batean aurkitu zuten aurreko astean. Dauka 2100 urte gutxi gora behera Irulegiko gazteluan Nafarroan aurkitu zuten.

    Odei 6.B

    ErantzunEzabatu
  11. Irulegiko gasteluan aurkitu dute eta sorioneku esaten du.
    Esaten dute hitzak euskaraz idatzita daudela.

    Unai.R

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo guztioi, Unax naiz eta nire ustez, Sorioneku da erantzuna.

    ErantzunEzabatu
  13. Nire ustez
    Sorioneku esan nahi du. Lehen dokumentua euskaraz idatzia. Irulegin, Nafarroan aurkituta.
    Haran

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina