12. ERRONKA: KIKARAK ☕

Arrazoitzeko asmakizun berri bat proposatzen dizugu:

Irudian 6 kikara daude, 3 beteta eskuinean eta 3 hutsik ezkerrean. 

Kontsigna kikara bakarra mugitzea da, denak txandaka gera daitezen. 

Zein mugitu behar dugu?



Iruzkinak

  1. 2 taza mugitu behar da JULEN

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Ilargi, nire ustez 5. kikararekin 2. kikara betetetzen lortu ahal da.

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Ilargi,nire ustez bigarrena bostgarrenarekin mugitu behar duzu.

    Oierd

    ErantzunEzabatu
  4. kaixo Ilargi nik uste dut 2 zenbakia jarri behar dela 5 postuan, Haizea

    ErantzunEzabatu
  5. Oaixo Odei naiz eta nire ustez bostgarrena hartu behar duzu eta bigarrenean hustu eta berriro bere lekuan utzi.

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo, Ilargi nik uste dut 5-garren kikata mugitu behar dela.

    JON

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo nire ustez 5. kikararen kafea 2. kikaran bota behar duzu kikarak txandaka egoteko

    Kimetz 6.B

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina