13. ERRONKA: Zein da falta den zenbakia?

ZEIN DA FALTA DEN ZENBAKIA?

Iruzkinak

  1. Kaixo Ilargi.
    NIk uste dut 4 dela.
    Agur.

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Ilargi, Unai.R naiz eta 4 dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo Ilargi,
    ni uste dut 4 dela erantzuna
    agur , Haizea

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo
    Nire ustez 4 da falta den zenbakia
    Aya 6:A

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Ilargi, nik uste dut 4 dela falta den zenbakia.


    JON

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Ilargi
    Zer moduz?
    Nire ustez 4 da falta den zenbakia
    Izane

    ErantzunEzabatu
  7. Jairo Ilargi mire uztes 4 da

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Mikel nire ustez 8 da.

    Kimetz 6.B

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Odei naiz eta nire ustez 5 da.

    Odei.

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina