15. ERRONKA: zein da elementu hauen balioa eta eragiketaren emaitza?

Zein da elementu hauen balioa eta eragiketaren emaitza?


Iruzkinak

  1. Kaixo ilargi, nire ustez 3 da.
    Patatak 69
    Hanburgesa 23

    ErantzunEzabatu
  2. Nire ustez txinatar janaria 69 balio du eta ha burguesa balio du 23 eta ematen du 3

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Ilargi
    Kutxa: 69 balio du
    Edaria eta hamburgesa: 23
    Eta emaitza 3 da.

    IZEI

    ErantzunEzabatu
  4. fideoak 69 eta hanburgesa eta ura 23, falta den zenbakia 3 da. eric 6.B

    ErantzunEzabatu
  5. Emaitza 3 da, patatak 69 balio du, hamburgesa eta edaria 23 .
    Jok1n

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Ilargi, Unai.R naiz eta horrela dela uste dut:

    espagueti = 69
    hamburguesa eta zukua = 23
    Emaitza = 3

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Ilargi.
    Nik uste dut 23 dela.
    Agur.

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Ilargi zer moduz?
    Nire ustez janari txinatarra 69 da, anburgesa batidoarekin 23 eta azken eragiketaren emaitza 3 da.
    Agur
    Paula

    ErantzunEzabatu
  9. kaixo odei eta nire ustez janari txinatarra 69 da, anburgesa batidoarekin 23 eta azken eragiketaren emaitza 3 da.

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina