18. ERRONKA

 

ZEIN ZENBAKI FALTA DA?😈

Iruzkinak

  1. kaixo malen nire ustez erantzuna 4 da MARWAN6.B

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo, nire ustez del 4.

    agur

    Daba

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Ilargi, Unai.R naiz eta erantzuna 4 dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  4. 4 da falta den zenbakia ERIC 6.B

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo, nire ustez 1 da.


    Kimetz 6.B

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo ilargi, izaro naiz.
    Nire ustez 4 da.

    ErantzunEzabatu
  7. kaixo Odei naiz eta nire ustez 4 da erantzuna.

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Ilargi
    Nire ustez 4 da

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Ilargi
    nire ustez 4 da
    Elias

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Ilargi,

    uste dut falta den zenbakia 4 dela. 🙂
    Aya 6.A

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo ilargi, ni Nahia A-Koa naiz eta nire ustez erantzuna 4 da.

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Ilargi
    Zer moduz?
    Nire ustez falta de zenbakia 4 da
    Izane 6.A

    ErantzunEzabatu
  13. Nire ustez 4 da falta den zenbakia

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo Ilargi, nire ustez falta den zenbakia 4 da.
    Agur
    Naroa

    ErantzunEzabatu
  15. Nire ustez 4 da falta den zenbakia.
    ARHANE

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina