21. ERRONKA

 

ZEIN DA FALTA DEN ZENBAKIA?🙈




Iruzkinak

  1. Kaixo Maria, Unai.R naiz eta 33 dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo, nik uste dut 33 dela.
    Elias.

    ErantzunEzabatu
  3. Nire ustez 48 da falta den erantzuna.
    ARHANE

    ErantzunEzabatu
  4. 33 da falta den zenbakia 11-0 =11 eta 11x3 =33 Eric 6.B

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo nire ustez 33 da

    Kimetz 6.B

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo, nire ustez 28 da erantzuna,

    ErantzunEzabatu
  7. nire uztez 33 da. eukene naizzzzzzzzzzzz

    ErantzunEzabatu
  8. Nire uztez 48 zenbakia falta da.

    Alazne

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Maria, nire ustez 48 da.

    Pablo

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Maria, ni Nahia naiz eta nire ustez erantzuna 33 da.

    ErantzunEzabatu
  11. kaixo Maria nik uzte dut 33 dela.
    Amaia

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo, zer moduz ?
    Nire ustez falta den zenbakia 33 da.
    Agur.
    Paula

    ErantzunEzabatu
  13. Haran 6.B
    Nire ustez 33 da erantzuna.

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina