23. ERRONKA

 



EA ASMATZEN DUZUN....

        ZEIN ZENBAKI DA FIGURA BAKOITZA?  👀😜


Iruzkinak

  1. Nire ustez borobila 1, karratua 8 da eta triangelua 5.


    Oierd

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Maria, Unai.R naiz eta horrela dela uste dut.
    Borobila 1
    Karratua 8
    Triangelua 5

    ErantzunEzabatu
  3. Haran
    Nire ustez borobila 1, karratua zortzi eta triangelua bost

    ErantzunEzabatu
  4. Borobila 1
    Karratua 8
    Triangelua 5
    Pablo.

    ErantzunEzabatu
  5. Borobila:1
    Karratua:8
    Triangelua:5
    185+185+185=555
    Aimar 6.B

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo, nire ustez denak dira zero ( triangelua =0, karratua=0 eta borobila=0).

    Kimetz 6.B

    ErantzunEzabatu
  7. Nik uste dut:
    Borobila 1 dela,
    laukia 8 dela eta
    triangelua 5 dela


    Jon

    ErantzunEzabatu
  8. kaixo Maria, nire ustez erantzuna 0 triangeluak, 0 karratuak eta 0 borobilak da. Nahia : )

    ErantzunEzabatu
  9. laukia 4 ,triangelua 3 eta borobila 2 ERIC 6.B

    ErantzunEzabatu
  10. Borobila 1
    Karratua 8
    Triangelua 5
    JULEN

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina