24. ERRONKA

 



        HIRU ANIMALIAREN PISUA ASMATU!!! 😜😜




Iruzkinak

  1. Txakurra: 17
    Katua: 7
    Untxia: 3
    Guztiak batera: Nik uste dut 27 dela.

    ErantzunEzabatu
  2. kaixo malen nire ustez erantzuna da 28 kg MARWAN 6.B

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo, nire ustez 27 kg da erantzuna ( katuak 7 kg, txakurrak 17 kg eta untxiak 3 kg).

    Kimetz 6.B

    ErantzunEzabatu
  4. hirurak pisatzen dute 27 . katuak 7,untxia 3 eta txakurra 17 ERIC 6.B

    ErantzunEzabatu
  5. Ni uste dut 27dela erantzuna
    Unai L.

    ErantzunEzabatu
  6. Katua 7
    Untxia 3
    Txakurra 17
    Guztiak 27
    Pablo.

    ErantzunEzabatu
  7. Katua=7
    Untxia=3
    Txakurra=17
    Emaitza 27 da.

    IZEI

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo ni Nahia A-koa naiz eta nire ustez erantzuna 27 da.
    Katua:7
    Txakurra:17
    Untxia:3

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo, Unai.R naiz eta horrela dela uste dut.
    Katua: 7
    Untxia: 3
    Txakurra: 17
    Guztiak: 27

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo, Malen. Unax naiz eta nire ustez erantzuna, 27 da.

    ErantzunEzabatu
  11. Katua: 7
    Untxia: 3
    Txakurra: 17
    Guztira 27 kg dira.
    ARHANE

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina