25. ERRONKA

 

                



                                        EZETZ ASMATU!! 😛

Iruzkinak

  1. Nire ustez erantzuna 35 da.
    ARHANE

    ErantzunEzabatu
  2. 38 da.Azkeneko filan: erlojua 2, banana 3, eta poliedroa 11.ERIC 6.B

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Maria, Unai.R naiz eta 67 dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo, nik uste dut 46 dela.

    ErantzunEzabatu
  5. kaixo malen nire ustez erantzuna 70 da MARWAN 6.B

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo nire ustez 38 da

    Kimetz 6.B

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Maria
    Nire ustez erantzuna da 47
    Izane

    ErantzunEzabatu
  8. Barkatu konfunditu naiz
    Nire ustez 35 da erantzuna
    Izane

    ErantzunEzabatu
  9. Nire ustez:67 da erantzuna
    Banana=4
    Erlojua=3
    Arria=15

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Maria, ni Nahia naiz eta nire ustez erantzuna 67 da.
    Arroka:15
    Platanoa:4
    Erlojua:3

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina