26. ERRONKA

 


ZEIN DA FALTA DEN ZENBAKIA??




Iruzkinak

  1. 63 da falta den zenbakia: baloia 8, mutilak 14, zapatilak 3 eta kanastak 5.ERIC 6.B (:

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo, nire ustez 62 da

    Kimetz 5.B

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo, Malen.
    Unax naiz eta nire ustez, 59 da, 23 + 12 x 3 egiten baduzu, 59 ateratzen delako.
    Ondo izan,
    Unax Mendia

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Maria, Unai.R naiz eta 59 dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  5. Nire ustez 84,5 da.
    Haran 6.B

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo, nik uste dut 54 dela.
    Elias.

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Maria, ni Nahia naiz eta nire ustez erantzuna 59 da.
    Baloia:4
    Umea:14
    Kanasta:5
    Zapata:3

    ErantzunEzabatu
  8. 63 da falta den senbakia

    ErantzunEzabatu
  9. 63 da falta den sen bakia Aritz 6.B

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina