27. ERRONKA

 


Iruzkinak

  1. Kaixo guztioi, Unax naiz eta nire ustez, 12 da erantzun zuzena ( 0+6+6 ).
    Ondo izan eta hurrengora arte!!! Unax Mendia 6.B.

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Maria, Unai.R naiz eta 12 dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  3. mutila 6, neska morea 0 eta neska arrosa 6 guztira 12 da Eric 6.B

    ErantzunEzabatu
  4. nire uztez 12 da erantzuna

    Alazne

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Maria, Nire ustez 12 da.

    Pablo

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo
    Nire ustez 12 da
    Izane

    ErantzunEzabatu
  7. kaixo Mikel Odei naiz eta nire ustez erantzuna 12 da.

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Maria, ni Nahia naiz eta nire ustez erantzuna:
    neska:6
    mutila:0
    beste neska:6
    erantzuna: 12

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo nik uste dut 12 dela.
    Agur.
    Elias.

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina