30. ERRONKA



Iruzkinak

  1. Kaixo ni miriam naiz eta 16 dela uste dut

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Maria, Unai.R naiz eta 16 dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo nire ustez 16 da erantzuna
    Izane :P
    6.A

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Mikel,
    Nire ustez erantzuna 16 da.
    J0K1N

    ErantzunEzabatu
  5. Nire ustez 16 da falta den zenbakia.
    Agur! Aimar 6.B

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Maria, Pablo naiz eta nire ustez 16 da erantzuna.

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo guztioi, Unax naiz eta nire ustez, erantzuna 16 da.
    Ondo izan eta hurrengora arte!

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Maria, ni Nahia naiz eta nire ustez erantzuna 16 da.

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo, nik uste dut 16 dela.
    AGUR.
    Elias

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Mikel nire ustez erantzuna 21 da ze
    Teontzia 7 balio da.
    izozkia 0 balio da.
    kopa 14 balio da. (Marwan 6.B)😎

    ErantzunEzabatu
  11. kaixo maria, nire ustez 16 da:)

    ErantzunEzabatu
  12. nire ustez te-ontzia=0 izizkia= 7 kopa= 9
    Azken gehiketa= 17
    Haran

    ErantzunEzabatu
  13. nire ustez 21 da erantzuna Odei

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina